środa, 23 stycznia 2008

Projekt Klasyka

Kolejny projekt, który mnie interesuje. Wcześniej omijałam go, bo miałam jakieś inne wyobrażenie o tym, co mi w domu potrzebne. I wyszukiwalam projekty powyżej 140m2 użytkowej. Jakos tak nie wiem, człowiek żyje na 80m2 mieszkania i jest dobrze a dom to musi być hmm ogromny?
Dopiero poźniej dopatrzyłam się, że w zasadzie, jeśli powiększyć garaż o drugie stanowisko, to pokoje na górze z 10 metrowych rosną do 20 metrów2! Poza tym, taras jest zadaszony i też się wydłuża o 2 metry a kuchnia robi się wielka jak salon;)

Na mojej liście potencjalnych projektów awansował na miejsce pierwsze.
A więc:
1. Klasyka
2. Osiek z wieżą
3. Codzienny
4. Dotrotka (nadal bardzo mi się podoba, ale chyba po wydłużce wyjdzie mi jamnik a nie dom:)

1 komentarze:

Unknown pisze...

Dzień dobry,
Jeżeli zastanawia się Pani nad wyborem projektu Klasyka, to zapraszam Panią na nasz portal społecznościowy. Podaję linka do grupy dyskusyjnej osób, które ten projekt realizują (proszę przewinąć do dołu strony):

http://www.extradom.pl/projekt-domu-KLASYKA-ID-4225.html?utm_source=o2&utm_medium=email

Życzę Pani szybkiego ukończenia wymarzonego domku.
Pozdrawiam serdecznie
Jadwiga Rybiewska
j.rybiewska@extradom.pl