niedziela, 27 kwietnia 2008

Nie zapraszaj gosci przed wylaniem fundamentów...

Wiec jak zwykle, wyszłam na tym wszystkim jak Zabłocki na mydle... 6 miesięcy planowania projektu i na tydzień przed wypuszczeniem produktu w świat 'strona techniczna' jest opóźniona. Czyli - już druga grupa od strony 'technicznej' się poddała. I znowu ten sam powód - zamiast wypuścić teraz produkt z mniejszą ilością funkcji (w pełni sprawny) lepiej się babrać z nim przez następny rok i wypuścić super.
Moim skromnym zdaniem, lepiej jest wypuścić produkt już teraz, po niższej cenie, i zacząć zarabiać już teraz!
A przez rok pracować w spokoju nad ulepszoną wersją. No nie wiem, jakoś dla mnie to ma więcej sensu...
No ale nic.
Trochę się przeciągnie, ale nie zamierzam się poddać. Wypuszczę w przyszłym miesiącu to, co umiem sama i zacznę szukać kogoś, kto nie ma problemu z nadmiarem ambicji.
Mały produkt, małe ceny i powolutku bedę miała na fundamenty.
Płytę, w zasadzie, bo na mojej działce nie mogę kopać piwnicy. Chcę zacząć budowę na wiosnę. Oby, oby.

1 komentarze:

matiix pisze...

mam prosbe aby mi pani odpowiedziala na e-maila marixxx@poczta.onet.pl czy sie pani zdecydowała na budowe domy projektu codziennego

dziekuje i czekam na odpowiedz